Indretning - hus og hjem

På denne side finder du en oversigt over de ting til hus og hjem, jeg har til salg, eller du kan bestille.


Hvis du ønsker at købe en af tingene på siden eller bestille din helt egen udgave, kan du sende en besked med formularen nederst på siden eller sende mig en mail på ReCyklisten@gmail.com. Brug også gerne formular eller mail, hvis du har brug for flere oplysninger.

....og spørg gerne efter det, du ønsker dig, men ikke ser. Jeg vil meget gerne være med til at udvikle og flette din egen model.

Betaling forud med bankoverførsel / mobilepay (+ porto) eller ved afhentning. Bestillingsarbejder betales med halvdelen, inden arbejdet påbegyndes, resten lige før eller ved levering.


Der er en historie bag alt, hvad jeg har flettet. Hvis du gerne vil læse historien, kan du finde den på bloggen via link på hver enkelt ting.



Efterhånden kommer der også opskrifter på alle tingene, så du kan flette din egen udgave. Spørg også gerne efter opskrift på de ting, hvor det ikke er angivet. Måske er den lige på trapperne, eller jeg kan skrive den til dig specielt.